Zpeněžený úspěch

12124818-6041447893254-93610713-n.png

Protože byla firma Bobi úspěšná a vážně konkurovala západním pemprskám a jiným výrobcům, stalo se, co muselo se stát. Zahraniční firma koupila svého českého konkurenta, zakladatel firmy si nahrabal a české děti se ocitly tam, kde byly předtím – vydány na pospas „moderním“ západním trendům. K tomu samozřejmě válcovací reklamní kampaň, na obrazovce uplakané děti zabalené do klasické látkové pleny a na druhé straně šťastně se smějící děťátko, s naditými papíro-igelitovými kalhotkami mezi nožičkama a na prdelce. No, a kdo by nechtěl mít děťátko usměvavé, že ano?

Dlouhá léta

A tak maminky dlouhá léta tahaly peníze do obchodů a z nich si odnášely moderní papírové kalhotky místo poctivé bavlny. A nějak jim nedocházelo, že je to m,nohem dražší, neekologické, a vůbec je nenapadlo, že všechny ty alergie, které najednou spoustu dětí postihly, nemusí mít na triku jen to „komunisty zanedbané“ životní prostředí, ale třeba ty kalhotky, plné nejrůznější chemie.

Zpeněžený úspěch
Ohodnoťte příspěvek